Online programma Scoren met je Website
Herken je dit?
- Je weet wat je wilt bereiken en voor wie.
- Je weet voor welke problemen je oplossingen hebt.
- Maar je krijgt via je website geen aanvragen binnen.
- Je doelgroep voelt zich niet aangesproken.
- Je krijgt niet helder wat je aanbod is.
- Je wilt beginnen met e-mailmarketing maar je weet niet hoe.
- Je wilt je mailinglijst laten groeien.
- Je kunt de bezoeker van je website niet overtuigen.
Herken je een of meerdere punten? Dan is deze training speciaal voor jou gemaakt!
Hoe zorg je voor een onweerstaanbare website?
Als je wilt scoren met je website is het nodig om je te verdiepen in je klanten. Weet je nog niet genoeg over je potentiële klanten doe dan eerst de training Sjansen met je klanten.
Scoren met je Website
Door de sjansen met je potentiële klanten lok je hen naar je website waar jij kunt scoren! Waar moet een homepagina of Landingspagina aan voldoen? Wat zijn powerwoorden en hoe houd je de communicatie aantrekkelijk? In 8 lessen leer ik je hoe je de aandacht van je klanten kunt vasthouden en hoe je de gegevens krijgt om met hen te communiceren.
Klaar om te scoren?
Door gericht te communiceren met de klanten die jij wil hebben verkoop je geen 'Nee'
maar zeg je juist veel vaker 'JA'!
Marketingtermen waar je van gaat duizelen
Als je online zichtbaar wilt zijn moet je iets aan marketing doen. Maar al die marketingtermen laten je duizelen. Als het gaat om sjansen met je klanten moet je iets weten van:
- Imago
- Tagline
- Incentive
- Huisstijl
- SEO
- E-mailmarketing
- Landingspagina
- Effectief communiceren
- Neuromarketing
Ik snap wel dat jij door de bomen het bos niet meer ziet. Laten we samen op pad gaan om beter te scoren!
Marketing is niet zo moeilijk hoor!
In het trainingsprogrogramma Scoren met je website heb ik het communiceren met je klant vergeleken met het houden van relaties. Wie heeft er niet eens fouten gemaakt in communiceren waardoor er onduidelijkheid is ontstaan of misschien zelfs ruzies. Hoe maak je goed wat mis ging en wat leer je ervan voor de volgende ontmoeting? Hoe houd jij je relaties goed?
Een nieuw jaar met nieuwe kansen
Het laatste kwartaal van het jaar is bij uitstek de periode dat je gaat nadenken over ja activiteiten voor het nieuwe jaar. Hoe fijn is het als je goed voorbereid het nieuwe jaar in gaat? Stem je activiteiten af op jouw ideale klant en de leads komen via de website naar je toe.
Leer in 10 lessen hoe je de ideale klant aan je kunt binden!
Je krijgt direct toegang tot het studiemateriaal en je kunt meteen beginnen.
In 10 lessen en oefeningen laat ik je stap voor stap zien wat je kunt doen om jouw ideale klant aan jou te binden. Je ideale klanten willen niets anders dan met jou in contact komen.
" Alles wat je leert en weet kan je later nooit niet meer weten!"
Online
In je eigen tempo
199,-
Hoe wil ik eruit zien?
Huisstijl
Hoe krijg ik de contactgegevens?
Weggever
Kan ik zomaar weer contact opnemen?
E-mailmarketing
Hoe houd ik de prille relatie goed?
Communiceren
Hoe laat ik zien dat ik wat de bieden heb?
Landingspagina
Hoe houd ik de communicatie sexy?
Neuromarketing
Hoe maak ik indruk?
Marketingboodschap
Hoe benader ik mijn grote kans op liefde?
Marketingkanalen
Wat is mijn openingszin?
Tagline
Certificaat
Persoonlijke schriftelijk feedback op je inzendingen
Uitleg over de schriftelijke feedback en coachgesprekken
Online
In je eigen tempo
199,-
[su_list icon="icon: check" icon_color="#6ab023"]
- Hoe wil ik eruit zien?
- Hoe krijg ik zijn telefoonnummer?
- Kan ik zomaar weer contact opnemen?
- Hou houd ik de prille relatie goed?
- Hoe laat ik zien dat ik wat te bieden heb?
- Hoe houd ik de communicatie sexy
- Ondersteund met introductievideo's
- Certificaat
[/su_list][su_list icon="icon: times" icon_color="#b53924"]
- Persoonlijke schriftelijke feedback op je inzendingen
- Uitleg over schiftelijke feedback en coachgesprekken
[/su_list]
€ 199,00 excl. btwKopen
Met groot genoegen heb ik je inzet en de manier van je aanpak bewonderd, in alle rust, niet overhaast maar constructief. De beleving ontleden van wat ik voor ogen had en de doelstelling, die als een rode draad voor het eindresultaat bepalend is.