banner leeg

Online programma Sjansen met je klanten

Herken je dit?

  • Je weet niet precies wie jouw ideale klanten zijn en hoe je ze kunt bereiken.
  • Je bent vol enthousiast begonnen met je bedrijf en nu loop je vast op je techniek, zichtbaarheid tijd en inspiratie.
  • Je vraagt je af hoe je meer kunt weten over je ideale klant.
  • Je weet eigenlijk te weinig van social media om daarmee aan de slag te gaan.
  • Je wilt leren hoe je jouw klant het beste kunt aanspreken.

Dan is deze training speciaal voor jou gemaakt!

sjansen met je ideale klant

Waarom je klanten niet meer terugkomen

Sjansen met je klanten doe je niet op basis van een eenmalig contact. Om je ideale klant te bereiken werk je gestructureerd en leg een goede basis voor een langdurige en gezonde relatie.

Planmatig werken helpt je aan een stevige online Expertstatus. Na deze training heb je in een handomdraai jouw strategie bepaald en uitgewerkt.

Door de sjansen met je potentiële klanten lok je hen naar je website waar jij kunt scoren!  In 9 lessen leer ik je hoe je kunt gaan sjansen met jouw ideale klant zodat ze alleen nog maar bij jou willen zijn.

Ga je mee op stap?

We gaan samen op stap om te sjansen met als doel om te scoren. Hoe vind jij jouw ideale klant ? In 9 weken heb jij antwoord op jouw vragen en ben je klaar om te gaan scoren!

Na het sjansen kun je verder met het programma Scoren met je website.

wat is jouw ideale klant?

Marketingtermen waar je van gaat duizelen

Marketeers wil je doen laten geloven dat marketing moeilijk is en dat je dat maar beter kunt uitbesteden. Al die marketingtermen laten je duizelen. Ik vergelijk deze termen met de liefdestaal. Een taal die we allemaal begrijpen 😉

  • Identiteit
  • AnalysesSjansen en scoren
  • Doelgroep bepalen
  • The big why
  • Klant id
  • Doelgroepanalyse
  • Marketingboodschap
  • Marketingkanalen

Ik snap wel dat jij door de bomen het bos niet meer ziet. Laten we samen op pad gaan en gaan sjansen!

Na dit dit trainingsprogramma lach je om chique marketingtaal

In het trainingsprogrogramma Sjansen met je klanten heb ik het in contact komen met je ideale klant vergeleken met het zoeken naar de ideale date. Wie is er nou niet een keer op zoek gegaan naar zijn of haar ideale partner? Hoe hebben jullie elkaar ontmoet? Weet je nog hoe het is om te daten?  Wat moe(s)t je allemaal doen om gegevens te krijgen en een date te scoren?

Vandaag begint het avontuur!

Ken jij de liefdestaal?
Wil je meer aandacht voor jouw business?
Wil je weten hoe je de opdrachten die jij ziet kunt binnenhengelen?
Wil je wel eens een training volgen die ook gewoon leuk is?

Doe mee! Je krijgt direct toegang tot het studiemateriaal en je kunt meteen beginnen.

In 9 lessen en oefeningen doorloop jij alle stappen zodat jij weet wie jij bent, wat je wensen zijn en hoe je  volop kunt gaan sjansen met je ideale klant. Je ideale klanten willen niets anders dan met jou in contact komen.

" Alles wat je leert en weet kan je later nooit niet meer weten!"

sjansen met je klanten
Zelfstudie

Online

In je eigen tempo

 199,-

Wie ben ik?
Identiteit

Wat wil ik?
Analyse

Met wie wil ik sjansen?
Doelgroep bepalen

Waarom wil ik liefde?
The big Why?

Dromen van echte liefde
Klant ID

Waar ga ik sjansen?
Doelgroepanalyse

Hoe maak ik indruk?
Marketingboodschap

Hoe benader ik mijn grote kans op liefde?
Marketingkanalen

Wat is mijn openingszin?
Tagline

Certificaat

Persoonlijke schriftelijk feedback op je inzendingen

Uitleg over de schriftelijke feedback en coachgesprekken

 199,00 excl. btwKopen

Online

In je eigen tempo

199,-

 

  • Wie ben ik?
  • Wat wil ik?
  • Met wie wil ik sjansen?
  • Waarom wil ik liefde?
  • Dromen van echte liefde
  • Waar ga ik sjansen?
  • Hoe maak ik indruk?
  • Hoe benader ik mijn kans op liefde?
  • Welke indruk heb ik achtergelaten?
  • Wat is mijn openingszin?
  • Certificaat

  • Persoonlijke schriftelijke feedback op je inzendingen
  • Uitleg over schiftelijke feedback en coachgesprekken

 199,00 excl. btwKopen

theo van Nistelrooij

Met groot genoegen heb ik je inzet en de manier van je aanpak bewonderd, in alle rust, niet overhaast maar constructief. De beleving ontleden van wat ik voor ogen had en de doelstelling, die als een rode draad voor het eindresultaat bepalend is.

Theo van Nistelrooij

Contact

Heb je vragen over de training? Neem dan gerust contact met mij op.

Jolanda Damsma,  Virtueel Kantoor vanuit Geldrop, KvK: 55521517