Blog

Categorieën

In tijden van crisis moet je elkaar helpen

Wil jij helpen? Ik hoor ondernemers zeggen dat ze het niet gepast vinden hun dienst of product nu te promoten. Maar als jouw product gericht is op helpen dan moet...

Beïnvloeden door Autoriteit

Beïnvloeding door Autoriteit Het is bijna logisch dat we meer aannemen van iemand met een bepaalde autoriteit dan van een willekeurige voorbijganger. Toen mijn kinderen kleiner waren kon ik op...

Stappenplan: Het schrijven van een Tekst

Stappenplan: Het Schrijven Van Een Tekst Als schrijven je niet gemakkelijk af gaat kan het je veel tijd en energie kosten. Want waar begin je dan? Daarom heb ik voor...

Content Plannen doe je in 8 stappen

Content plannen in 8 stappen Content plannen. Het blijft voor de meeste ondernemers een dingetje. Zichtbaar zijn, zichtbaar blijven en steeds weer nieuwe content produceren. Je wilt gewoon met je...

10 redenen waarom het inschakelen van een Ghostblogger een goed idee is!

Ghostblogger, wat een rare naam is dat toch? Steeds vaker krijg ik de vraag of ik ook als ghostblogger werk. Ik vind de term ghostblogger spooky klinken. Alsof het iets...

Het vermoeden achter de hoedjesparade

Het vermoeden achter de hoedjesparade Op Prinsjesdag worden de plannen voor voor het komende jaar gepresenteerd. De gouden (of glazen) koets mag van stal en het is dé reden om...

Waarom een opsomming in je webteksten onmisbaar is!

Webteksten schrijven is best een ingewikkelde puzzel. Een opsomming in je webteksten is een onmisbaar stukje van die puzzel. We weten dat schermlezers ongeduldig zijn. Ze zoeven van links naar...

Manipuleren met je webteksten

Manipuleren of helpen kiezen? Manipuleren met je webteksten voor een betere zichtbaarheid, mag dat? Als je mij een tijdje volgt dan weet je dat ik een groot voorstander ben van...

Uitnodiging Boekpresentatie

Heb jij ooit iets gedaan waarbij jij je heel kwetsbaar opstelt? Heb jij ooit iets gedaan wat super spannend was? Sta je op het punt iets te doen waarvan je...

Neuromarketing is Schokkend

Neuromarketing is schokkend. Althans dat vind ik als ik er artikelen en onderzoeken over neuromarketing lees. Schokkend hoe onze hersenen werken als het gaat over het beoordelen van mensen. Als...